PERHATIAN!! Yang jenguk blog ni terima kasih. Jangan lupa tinggal kan jejak di LINK-Kiss kat bawah ni.. Untuk tanyaan sila ke SCREAM&SHOUT area. TQ n Bonjour!! :*

❤Link_KissKiss❤

Sunday, April 14, 2013

Sayunya Hati (⌣̩̩́_⌣̩̩̀)

Sedih nya hari ni! Hanya aku mampu menangis sekuat hati. :'(
PADA hari ini aku daftar College. N aku kena pergi KL pada 20-05-2013. Meninggalkan keluarga,kawan2 dan segalanya. Tapi lagi sedih adalah,BF aku pun tinggalkan aku. Die mendapat surat tukar dari Ipoh ke Melaka. Die sikit pon ta pikir pasal aku. Memang la dalam perbincangan, tapi kemungkinan besar diluluskan. Emm, aku akan terus kesunyian. Tanpa kaw di sisi aku. Walaupon aku dekat KL nanti, cuti semesta mestilah orang pertama aku cari adalah kaw! Aku selalu lepak nan kaw. Tapi, mungkin hanya khayalan semata-mata, mungkin anganan semata-mata. :'( Tak dapat kita keluar bersama kan? Sedih aku dengar, mengalir air mata aku di khalayak ramai. :'( Aku harap die gembira di sana nanti n pandai lah jaga diri. :'(

No comments :